Hoe zet ik mijn autocorrect weer aan bij mijn samsung galaxy s2?

android versie 4.1.2

De toetsjes zijn erg klein en mijn handen nogal groot, geen goede combinatie.

Voor ik de telefoon een update gaf naar de versie 4.1.2 gaf de telefoon als ik een woord typte een suggestie en na een spatie veranderde hij dit woord.

Ik typte bijvoorbeeld per ongeluk: Bter, de telefoon gaf als suggestie "beter" en veranderde na een spatie het woord dan ook in "beter"

Na de update geeft de telefoon wel een suggestie maar veranderd het woord niet meer. Dit belemmert me om snel een berichtje te typen of een mail te beantwoorden.

Uiteraard weet ik dat je door middel van het tandwiel icoontje in het instellingen menu komt, maar hier lijkt verder geen optie te zijn om automatische correctie weer in te stellen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
2K

Het beste antwoord

Sinds de update is het helaas niet meer mogelijk om autocorrect aan te zetten. Je kunt eventueel een app downloaden in Google playstore zoals Touch pro. Ga gewoon op zoek naar een app waar je je prettig bij voelt en hopen dat dit weer recht gezet wordt met een eventuele volgende update! Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Shit! oh, pardon... Touch pro kan ik helaas niet vinden. Ik was uitermate tevreden over swiftkey...maar moet er nu voor betalen...opzich geen probleem maar ik heb geen creditcard. Ken je er nog meer?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staan er meerdere op Google playstore, gewoon zoeken op keyboards for Android en dan staat de gratis versie van swiftkey zelfs bovenaan! Succes weer! ;)