Kan ik vanuit Nederland gewoon naar een vast nummer uit Florida bellen?

Of moet je dan +43 ofzoiets (is maar een voorbeeld) ervoor doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ja dit is mogelijk, het landnummer van de VS is +1.
Let op dat is best wel prijzig kan zijn, als je voortaan vaak naar het buitenland gaat bellen kun je beter via Skype bellen voor een paar centen per minuut naar een vast nummer in dat land.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt met de volgende dingen op de website van Skype, Skypetegoed aanschaffen. - iDeal
- (Prepaid) Creditcard
- Paypal
- Eenmalige overschrijving En met Ukash en Paysafecard, deze 2 schaf je aan bij de Primera en daarmee kun je skypetegoed aanschaffen. Let op, je betaald nog 15% belasting over het bedrag dat je wilt kopen. Dus bijvoorbeeld voor1 0 euro skypetegoed betaal je 11,50 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bellen naar de VS via skype kost 2 cent per minuut.
Goedkoper kan het niet.
Maar voor die €10,= kan je hééééél wat afbellen.
U kunt inderdaad via u mobiele telefoon of een vaste telefoon naar een ander land bellen (In dit geval naar Amerika toe) In dit geval moet u inderdaad voor het nummer +1 in toetsen zodat de telefoon weet dat u naar het buitenland belt, een na deel is hier van dat dit erg prijzig is, u kunt dit beter via een programma op de computer doen, een paar voorbeeld hier van is Skype, ook heb je bepaalde providers die weinig geld vragen om naar het buitenland te bellen (Bijvoorbeeld 1 cent).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is inderdaad overdreven om bellen naar Amerika duur te noemen. Ja, Skype is goedkoop, maar je beltegoed gaat maar een half jaartje mee en dan moet je toch aardig wat bellen om het eruit te krijgen. Zeker als het eenmalig is, lijkt het me niet de moeite.