Is simyo echt goedkoper als de rest en betrouwbaar?

Ik zie wel veel goede reviews op onderstaande site maar hoe betrouwbaar is Simyo nu eigenlijk? Goed bereik, geen hoge kosten achteraf bij bellen in het buitenland etc?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik zat half jaar bij simyo en ze zijn erg goed!!! Nooit klachten geen onverwachtse rekeningen en Zeer duidelijk en per maand opzegbaar!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Simyo is een dochteronderneming van KPN en maakt gebruik van KPN netwerk. Simyo is één van de goedkopere aanbieders. Of deze provider in jouw situatie de allervoordeligste is hangt af van je belgedrag, sms gebruik en internetgebruik. Je kunt nog een vergelijking maken met andere aanbieders op een onafhankelijke vergelijkingssite.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zit zelf bij Simyo en ben er erg tevreden mee.
Zoals Reizen al zei, Simyo is een onderdeel van KPN en dat netwerk heeft overal een goed bereik.

Ik heb er zelf nooit problemen mee, en na veel zoeken heb ik ook gezien dat Simyo echt de goedkoopste is.