Waar kan ik een iPhone 5 het goedkoopst bestellen met internet abbonoment?

Ik wil graag een iPhone 5 kopen met internet abonnement, maar ik weet niet waar ik hem het best kan halen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk! En vergelijk! Het internet is je grootste vriend in deze kwestie. Of ga diverse telefoonwinkels af en baseer daar je keuze op, met de informatie die je daar kunt verkrijgen / ophalen

Antwoorden (4)

zag vanochtend in de krant
Iphone 5 plm 37 € 2 jr hele periode zelfde prijs - was van Tele 2
weet niet of je bij moet betalen voor de Iphone
11 jaar geleden
Met een internetabonnement van 1,5 GB €38 inc. telefoon
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een goed overzicht kunt u vinden op:
http://www.goedkoop-iphone.nl/goedkoopste-iphone-5.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Fuyung,

Het vergelijken van prijzen is in dit geval belangrijk en het kan je veel geld schelen. De beste aanbieding kan ik je zo niet vertellen, aangezien ik niet weet waar je naar op zoek bent (hoeveel belminuten, hoeveel internet?). Als je dat weet, kan je alle prijzen van een iPhone 5 met abonnement vergelijken op http://www.infoon.nl/telefoons/apple-iphone-5-16gb/abonnementen , zodat je nooit teveel betaalt.

Succes