Hoe krijg ik het storende geluid van de iphone tijdens het bellen weg?

Bovenin iPhone (achterkant) zit een scheur/barst. Vanuit de aansluiting voor de oordoppen naar onderen. Het irritante is dat elke keer als ik met telefoon bel, hij zo'n storend geluid geeft (beetje zoals dat geluid als je een telefoon bij elektrische apparatuur houdt, maar dan wat zachter). Dit is echt storend tijdens bellen. Krijg het alleen maar weg door in het midden (wat meer onderaan) op de achterkant druk te geven tijdens het bellen. Maar dit is niet erg ideaal natuurlijk. Iemand uit een telefoonwinkel zei me dat het verholpen kon worden door zo'n strak rubberen achterkantje erom heen te plaatsen. Wie heeft nog tips? Een nieuwe achterkant: daar kreeg je alleen maar meer problemen door volgens de telefoonreparateur.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (2)

Ik zou een nieuwe achterkant monteren, het kost rond de 30 euro. Ik heb het ook een keer gedaan, en zou niet weten waarom je er meer problemen ervan kan krijgen. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En nadat jij nieuwe achterkant erop had kwamen er dus geen andere gebreken om de hoek kijken? Ja dat is dan wel vreemd dat die man dat aangaf.
Dit kan aan je netwerk of je telefoon zelf liggen. Vooral als er al een barst in zit vraag ik me gelijk af is deze misschien een keer is gevalen , of word er vaak ruw mee omgegaan? Je kunt het beste eerst even de handleiding erop na slaan een overzicht van de Apple Iphone handleidingen vind je hier:

http://www.leeftechblog.blogspot.com/2013/03/handleiding-iphone.html

Indien dit niets oplevert toch maar liever een echte monteur erna laten kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is inderdaad een keer gevallen. Heb er al monteur naar laten kijken en die zei juist dat je niet moest beginnen aan repareren van achterkantjes. Dat zou alleen maar meer (andere) problemen opleveren. Heb 3gs, zou dat hiermee te maken kunnen hebben dat hij dit aangaf??