Voor hoeveel euro kan ik een HTC Desire HD en een Sony Ericsson Xperia Arc verkopen?

ik wil graag deze 2 telefoons verkopen maar weet niet wat ik er voor moet vragen, ik heb al een beetje op internet gezocht maar kon niet veel vinden.
beide telefoons zijn 2 jaar gebruikt met een back case, ze zijn nog in zeer goede staat, ze bevatten beide nog de originele oplader en bij de xperia arc heb ik ook nog het doosje met boekjes.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het beste kun je ze op Marktplaats aanbieden.
De HTC Desire HD is ongeveer 80 euro waard, en de Sony Xperia Arc ook.

Succes met het verkopen...
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt, hier heb ik wel wat aan ik zal ze op marktplaats zetten