Mijn iphone doet echt raar, help?

Hai,
Ongeveer 2 weken geleden is mijn Iphone in het water gevallen. Ik heb het in rijst gedaan en hij gaat wel aan maar hij laat 1 ding zien: zon Itunes tekentje en dan zo'n Iphone USB. T USB'tje wijst naar dat Itunes tekentje( De achtergrond is zwart), Ik heb em aangesloten op de Pc, Maar er staat opnieuw herstellen, Mijn Vader En mijn Zus hebben ook een Iphone, Gesynchroniseerd op deze pc, Dus ik ben bang dat er wat gebeurd, ik heb wel op herstellen geklikt maar dan komt ineens dit:
iOS 6.1.2

Deze update verhelpt een probleem in Exchange-agenda's dat tot verhoogde netwerkactiviteit en een kortere gebruiksduur van de batterij zou kunnen leiden.

Informatie over de beveiligingsaspecten van deze update vindt u op deze webpagina:

En dan staat er ook nog volgende en dan drukte ik erop maar er kwam nog een waarschuwing van Apple, met dikgedrukte letters. Ik ben nog 12 dus ik heb geen idee, weten jullie misschien wat ik moet doen!?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ga naar de applestore, of een andere gsm winkel (liefst waar je je gsm hebt gekocht) en laat het daar eens zien. De kans is groot dat je gsm naar de knoppen is... Iphones zijn zo gemaakt dat als er iets mis is, je ze niet kan openen want dan gaan ze stuk. Pure geldklopperij natuurlijk.. mijn vriend heeft ook een iphone en die heeft er ook veel last mee. Als ze je in de applestore toch niet kunnen helpen en je gsm niet meer gemaakt kan worden, dan raad ik je aan om geen iphone meer te kopen maar een samsung galxy s3, echt een mooie gsm, vele beter dan de iphone.. iedereen rond me met een iphone beklagen zich dat ze er eentje hebben gekocht en willen nu ook liever een galaxy. Hij heeft een prachtige beeldkwaliteit en kan alles wat een iphone kan.. Ik heb hem zelfs al vaak laten vallen en hij werkt nog perfect en er is niets aan. Als je een iphone laat vallen daarentegen is de kans heel groot dat je hele scherm is gebarsten.. Veel succes ermee!

Je iphone geeft aan dat je de nieuwste update moet installeren, dit kun je dus gewoon doen. WaarschijnLijk doet hij het daarna gewoon weer, zo te zien is er niks mis mee, gelukkig. Je hebt beeld en communiceren met de pc doet hij ook nog. Dus even updaten naar de nieuwe versie van iOS, zoal hij aangeeft!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100