Hoe kan het dat mijn mobiel slecht filmt?

Als ik een fimpje opneem met de 5mp camera op mijn Lg optimus l7 dan stopt die na een paar seconden met geluid opnemen?
Je hoort een soort klik en dan hoor je niets meer?

Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Filmen is niet de core business van een smartphone, het is eigenlijk van alles een beetje en hij blinkt nergens in uit. Zelfs met bellen ben je afhankelijk van de provider.
Leer ermee te leven of koop multimediaspullen die specifiek daarvoor gemaakt zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heb je helemaal gelijk in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nokia kun je niet vergelijken met LG, dat is niet opportuun noch relevant.
Om te beginnen heeft het aantal megapixels van de telefoon niks te maken met de film kwaliteit. Dit laatste hangt meer af van de processor van de telefoon. Die kleine processors zijn namelijk nooit in staat om op zo'n hoge resolutie een filmpje te maken.

Ik zou eens in je instellingen kijken, en proberen wat er gebeurd als je de kwaliteit van de video lager zet.

Als het lager zetten van de kwaliteit niet helpt heb je of een software bug, of een hardware defect (fabrieksfout)

Je kunt proberen de firmware te updaten of een fabrieksreset uit te voeren, maar de kans is groot dat dit niet helpt.

Als het een hardware defect is, kun je hem onder de garantie laten repareren, maar het kan zijn dat ze er niks aan kunnen vinden.

Ik heb zelf ook een Nokia N95 8gb gehad die stotterde tijdens het filmen, heel irritant, maar ik kon er helaas niks aan doen.