Nee helaas niet, als je de uiterlijk van Jelly bean wilt dan kan je kijken op google hoe je moet rooten en een custom rom moet installeeren.

Succes

Toegevoegd na 26 seconden:
*installeren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De update naar Jelly Bean (Android 4.1.2) stond op de planning voor maart 2013, maar blijkbaar is de Russische afdeling van Samsung snel door het testproces heen gegaan, daar is de Jelly Bean-update voor de Samsung Galaxy S Advance inmiddels al beschikbaar. In Nederland en België zullen we nog even geduld moeten hebben, tot wanneer exact is niet bekend, maar volgens de laatste berichten staat deze dus nog in het eerste kwartaal op de planning. Als deze beschikbaar is wordt deze zowel Over The Air (OTA) aangeboden als via Kies, het software-programma van Samsung.

Stel maar vragen als je die hebt.