Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is het beste sim-only abonnement voor mij?

Graag zou ik willen weten wat het beste sim-only abonnement voor mij is. Wil 300min, 20sms en 1000mb internet.

Ik zit nu nog bij MTV Mobile (HI) = KPN. Maar die stoppen ermee en mijn abonnement loopt af. Zit nu te twijfelen tussen Telfort en Tele2. Qua prijs ongeveer hetzelfde €19 bij Telfort en bij Tele2 €17,25. Bij Telfort is de snelheid dan tot 7,2 mb/s en bij Tele2 tot 14,4 mb/s.

Welke van de twee geeft de beste dekking? Telfort = KPN en Tele2 = t-mobile. Ben trouwens al jarenlang Hi-klant (KPN) , maar vindt deze te duur. Vandaar de vraag.

Iemand ervaring, tips of advies?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
945

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Qua dekking zou ik gewoon op de plek waar je veel zult internetten op je tel (bijv. thuis en op school of werk e.d.) chekken door; of te vragen aan mensen met een Tele2/telford abbonement hoe hun ontvangst is, of een prepaid kopen van de providers en checken.

Want ze kunnen op de kaart veel weergeven, maar dat weergeeft nog niet welke kwaliteit ontvangst jij op de precieze plekken krijgt waar je bent.

Qua provider zelf zou ik tele2 over telford kiezen any day of the week x'')
Dit gebaseerd op gebruikerservaring van mijzelf en vrienden, veel geklaag over telford, en wat lof en weinig over tele2, en geen nieuws is goed nieuws, want klagen dat blijf bij de meeste maar een goede verbinding went ;P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding