Goed programma voor de Samsung Omnia?

Ik ben op zoek naar een programma waar ik goed de aandelen kan volgen. Ik kan het ook wel op internet opzoeken maar vind dit toch een stuk onhandiger dan het zou kunnen zijn.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik verwijs je door naar de bron, daar is het hun gelukt!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je dat toch het beste via internet kunt volgen. dan is het namelijk in real time. een programma word geschreven en is klaar. Om aandelen te volgen is er geen programma omdat aandelen constant veranderen dus via internet is het makkelijkst en beste
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet niet of je toevallig Vista hebt maar je zult het vast weleens gezien hebben. Dan kun je rechts in die balk op het bureaublad ook één van de koersen aanzetten, zoiets zou ik ook willen :).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja ik heb vista en weet het ook maar is voor mij niet relevant. (heb geen aandelen haha)