Hoe zorg ik dat mijn iphone 3g het weer doet?

Mijn Iphone ging toen ik net wakker werd niet meer aan. Als ik de ontgrendelknop + thuisknop indruk verschijnt er wel een appeltje en een wacht-tekentje. Dit staat er nu ongeveer een half uur. Op itunes kan ik hem herstellen, maar dan ben ik al mijn gegevens toch kwijt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haal je sim er uit en er weer in , zet je tel helemaal uit dan weer aan .nog niet :( dan inderdaad nr iTunes . Maar vaak is er nog wel over van je gegevens . Succes

Antwoorden (6)

Je raakt alles dan alleen kwijt als je geen iCloud hebt, maar misschien kun je het proberen als je hem oplaadt. Anders kun jet beste naar de winkel toegaan waar je hem hebt gekocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je eerst een back-up maken van al je gegevens. Als je dan herstelt en het doet niet heb je alle dingen die je eerst op je iPhone had nog wel. Dus kun je al je gegevens er zo weer op terug zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, als je je iPhone herstelt via itunes ben je al je gegevens kwijt. Maar je kan wel een back up (reservekopie) van je iphone maken en na dat je hem herstelt hebt kan je de back up weer terugzetten op je iPhone. Dan heb je alleen je apps niet meer terug dus die moet je weer zelf opnieuw installeren. Als herstellen niet helpt neem dan contact op met apple.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet je iphone in de dfu mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de knop die hem uit zet en de thuis knop een tijdje indrukt tot het logo van apple weer op het scherm staat, reset de telefoon zichzelf zonder dat je je gegeven verwijderd. ik heb dit probleem ook een aantal keer gehad. Deze oplossing werkt bij mij uitstekend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen.

Dan hersteld het toestel alleen de netwerkinstellingen en raak je niks kwijt.