Welke telefoon voldoet aan de eisen in de toelichting?

Hoi goeievragers :)
Ik zoek een telefoon voor mijn vriend, alleen begin ik zelf nu een beetje agressief te worden van al die gebruiksonvriendelijke websites van elektronicawinkels. Bovendien ben ik benieuwd naar jullie suggesties en ervaringen.

Ik zoek een telefoon;
- tussen de 0 en 140 euro (liefst minder natuurlijk, dit is de max.),
- met android
- met wifi
- met qwerty.

Kan het nou echt zo moeilijk zijn als het nu lijkt of zoek ik gewoon heel erg slecht?

Thanks in advance :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Samsung galaxy text ...gebruiksvriendelijk telefoontje... En toevallig is er bij aldi vanaf vandaag ook een telefoon met toetsenbord te koop...met Android en wifi...voor 99.99 simlockvrij