Ik zoek een prepaid met vast limiet voor mijn dochter. Is Hi de enige die dit heeft?

Ik ben al een tijd bezig dit uit te zoeken en bijna in de val van simyo getrapt. Daar blijkt het kinderprepaid-kaartje geen limiet te kennen en krijg je dus een enorme rekening als je kind buiten de waarde van de kaart belt. Bij Hi stopt de kaart bij bereiken van de limiet en laat nog het zenden van 2 sms-jes toe. Maar Hi is best duur. Is er een andere aanbieder die deze service ook heeft?
Dus als je 10 Euro beltegoed hebt en ze zijn op dat je dan niet meer kunt bellen, dat het dan afgelopen is bedoel ik.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Kijk eens op hollandsnieuwe.nl, goedkoop bellen met een limiet. Hebben mijn kinderen ook, gaat prima.