hoe blokeer ik een prive nummer?

Hoi ik heb een probleem er is iemand die ik niet ken die mij de hele tijd belt met een prive nummer ik wil hem blokkeren hoe moet ik dan doen ik heb android 2.3

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
3.5K

Antwoorden (2)

Je kunt bij je provider het laten uitzoeken. Het formulier kun je downloaden van de site van je provider. Je moet dan de data en tijdstippen opgeven van 5 verschillende keren dat er is gebeld. Incl. een kopie van je ID opsturen naar hen. Zij gaan dan uitzoeken wie t is en verzoeken niet meer te bellen.
Tip: zelf heb ik inmiddels op mijn voicemail ingesproken dat ik onderdrukte nummers uit principe niet opneem. Naast natuurlijk een tekst voor mensen die ik wel ken en ook gewoon op mijn voicemail inspreken. Dit lijkt te werken! Ik hen geen last meer. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarvoor heb je meerdere opties:

- Voeg het telefoonnummer toe aan je contacten, dan kan je 'doorsturen naar voicemail' instellen. De persoon kan je dan niet meer bereiken, maar nog wel je voicemail inspreken en je hebt hem in je contacten staan.

- Installeer een app zoals bijvoorbeeld Easyfilter. Hierin kan je telefoonnummers instellen die je wilt blokkeren: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.phoneblocker.android

- Neem contact op met je provider. Afhankelijk van je provider moet je datum en tijd overleggen van 3 tot 10 oproepen. Soms verlangt de provider dat je zelf eerst contact legt met het nummer, om men te verzoeken te stoppen met bellen. Hieronder pagina's hierover van vodafone en kpn:
Vodafone: http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/telefonische_overlast_melden/
KPN: http://kpnmobile.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/690/related/1/session/L2F2LzEvdGltZS8xMzE1ODU2ODYxL3NpZC9Sa2hVeVdEaw==/?navM