Samsung Galaxy S3 verbindt niet met WIFI thuis, wie kan helpen?

Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gehaald.
Nu wil hij niet verbinden met WIFI thuis. Ik heb vol bereik tot mijn netwerk. Ik heb de juiste sleutel ingevoerd en dan staat er "opgeslagen, beveiligd". ALs ik op "verbinden" klik, gebeurt er niets.
Als ik op een ander beveiligd netwerk wil inloggen, begint hij wel te verifieren/verbinden, maar dan is het wachtwoord uiteraard fout.
Mijn router is een: Sitecom 6A 598C

Router/ telefoon opnieuw opstarten heb ik al geprobeerd, zonder succes.
Kan iemand mij verder helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Powergen
11 jaar geleden
Je weet echt zeker dat je het wachtwoord goed intypt. Hoofdletters, kleine letters, cijfers...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jep, heb via de computer nog ingelogd op de router om het te controleren.

Antwoorden (1)

Hey,

het zou kunnen dat je router een functie heeft aanstaan waarbij alle nieuwe apparaten moeten geaccepteerd moeten worden of waarbij alle apparaten apart moeten worden toegevoegd.

Probeer anders ook even of je zonder wachtwoord wel binnen komt. Is dit zo? dan ligt het aan het wachtwoord.

Succes