Waar kan je een iphone 5 abonnement afsluiten voor max 30 pm?

Ik wil graag een abbo voor iphone 5, met ongeveer 100 bel/sms en 500 mb internet, weet iemand waar ik deze voor max 30,- kan afsluiten?
ZONDER LOS TOESTEL!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor een dubbeltje op de eerste rang.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
?

Het beste antwoord

Ik vind de bovenstaande antwoorden een beetje misleidend, bij Hi heb je bv een lease constructie, het toestel is dus niet van jou (wil je het na afloop van je abonnementsperiode houden dan moet je extra betalen). Ik zie bij Hi ook helemaal geen abonnement van 15e/maand. Wel een abonnement waarbij je het 1e jaar 30e/mnd betaalt en daarna 60e/mnd! Je geeft aan dat je geen los toestel wilt, ik neem aan omdat je niet in 1x zoveel geld uit wilt geven. Bedenk wel dat dat uiteindelijk duurder uitkomt!
Wil je wel een aanvullend bedrag uitgeven? (bv bij T-Mobile betaal je een extra bedrag bij de start van je abonnement bij aanschaf van een iPhone)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja.. ik ben het eens, vind vorige reactie eigenlijk ook slecht.
Ik heb t met mijn ouders overlegd. Ik ga een iphone kopen op apple.nl, dan betaal ik 500,- de rest mijn ouders. En dan neem ik gewoon een abonnement bij simyo.

Andere antwoorden (3)

U kunt alle iphone abonnementen vergelijken op www.goedkoop-iphone.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi,

Hi.nl heeft momenteel een actie waar je het eerste jaar slechts de helft voor je abonnement betaald - per maand. Je komt dan uit op zo'n 15 euro per maand, en je hebt de iPhone 5. Naar mijn idee is dat een hele goede deal.

Er zijn genoeg andere abonnementen waar je voor minder dan 30 euro per maand een iPhone 5 kunt kopen als ik zo op verschillende websites kijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar kom je niet op 15,- uit maar 30,25!
En na 12 maanden 60!
Dat is veel te veel.. slechte reactie..
Er is maar één correct antwoord:

Als je niet als je niet bereid bent een flink bedrag bij te betalen voor het toestel, kan het gewoon niet.

De iPhone behoort tot de duurste toestellen van het moment, en het is nooit zo geweest dat die toestellen met dergelijke abonnementen gratis kwamen.