Kan er in een iphone 4 een geheugenkaart?

Ik wil graag een iphone op internet kopen, alleen ik vind dat deze een beetje weinig geheugen heeft.. Dus vroeg ik me af of er een mogelijkheid is dat ik een geheugenkaart koop en die daar in doe?

Alvast dank,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Antwoorden (1)

Jammer genoeg kan dat niet bij iPhone en iPad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nope, helaas kan het nderdaad niet,... er zijn wel hoesjes en dingetjes die je in je iphone kan klikken maar dat ziet er echt niet uit... Overigens heb ik een 8GB versie,... das degene met minste GB's en kan er vrij veel op kwijt... (maar ik heb er geen muziek op staan,.. dat doe ik via spotify voor iphone maar dat kost weer 10 euro p/m)