vraagje over galaxy gio ?

Ik heb een galaxy gio en het telefoongeheugen is snel vol. Als ik op fb zit dan laad hij fotos ook vaak niet. Dat is zwaar irritant. Nou ga ik wel eens naar instellingen en dan toepassingen beheren en dan leeg ik van alles de bufferen van sommige dingen de data. Maar van fb durf ik dat niet. Wat gebeurt er wanneer ik de data van facebook verwijder? Want die is best groot iets van 25 mb.. Is het goed dat ik dit alles doe? Want ik heb het idee dat mjn mobiel er sneller door word en mijn geheugen minder vol. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik heb ook een Galaxy Gio en zit met hetzelfde probleem.
Wat je zou kunnen doen, is simpelweg een nieuwe geheugenkaart nemen waar meer MB op past. Het nadeel is dat je al je bestanden moet overzetten naar een andere geheugenkaart.
Als je de data van iets verwijdert worden alle geschiedenis en gesprekken gewist. Ook moet je dan overal weer opnieuw inloggen (Twitter, Facebook). Wanneer je opnieuw inlogt synchroniseren ze je contacten en zal je geheugen zo weer vol raken. Dan kan je dus bezig blijven.
Pas wel op met resetten, je kan zo maar opeens al je contacten kwijt raken.
Het verstandigste is dus gewoon een nieuwe geheugenkaart waar meer op past.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ik heb nog zat ruimte op mijn geheugenlaart staan.. Maar ik kan alleen spelletjes apps over zetten naar mijn geheugenkaart, en ik heb geen spelletjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is wel heel raar, ga anders eens naar je provider. Zij kunnen je waarschijnlijk beter helpen dan ik :-) ik ben niet zo van de techniek, haha. Misschien moet ik ook maar eens mij mijn Galaxy Gio naar de provider gaan, ik heb geloof ik hetzelfde als jij. In ieder geval succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!