Hoe kan ik mijn nieuwe smartphone het beste mooi/goed houden? Is er verschil tussen een leren hoesje, siliconen/rubber hoesje of een kunststof hoesje?

Ik krijg binnenkort een nieuwe telefoon, maar nu vraag ik mij af wat de beste manier is om hem goed te houden (vooral krasvrij)?

Ik ga in ieder geval een screen folie gebruiken. Maar kan ik beter een leren hoesje kopen, een siliconen/rubber hoesje (buigzaam) of een kunststof hoesje(stevig)?

Alvast bedank voor jullie advies!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
2K

Het beste antwoord

het is begrijpelijk dat als je je nieuwe smartphone hebt dat je gelijk aan de slag wilt en kijken wat er op staat.

ik raad het je af, zorg dat als je je nieuwe smartphone hebt dat je hem volledig oplaad zonder te gebruiken.
als die volledig opgeladen is dan pas weer gebruiken tot die weer helemaal leeg is en aangeeft (sluit lader aan).
als je je mobiel steeds opnieuw oplaad terwijl die niet leeg is, dan kan je vertraging en dat die dan vaak vastloopt,

Hoesje

Leer is mooi maar dat raakt zelf ook beschadigd, en als het regent heb je wel een hoesje maar dan stinkt het ook,
een siliconen rubbere hoesje dat maakt het eigenlijk ook even veiliger maar als er iets vies op komt dan kun je het wegvegen,

Als ik jou was dan zou ik een silicone hoesje kopen die helemaal om je mobiel zit, het kan zijn dat die dan niet zo mooi is, maar je beschermt je scherm wel, en in je broekzak altijd naar buite toe, want als je een harde knoperige binnenzak hebt dan beschadigd of verzwakt je scherm, je mag niet te hard drukke op je scherm en weg houden van magneetische dingen, zelf muntgeld en bankpasjes kunne voor beschadeging zorgen,

ik hoop dat je voldoende info hebt,

Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het is het beste om een klap hoesje te kopen dat bescherm de voor en achterkant
TIP: bij de markt zijn ze leuk en goedkoop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In feite werken alle telefoonhoesjes even goed, het is maar net wat wat je eigen voorkeur is. Wel heb je hoesjes die alleen gedeeltes van je telefoon beschermen en hoesjes die je gehele toestel beschermen. Een bumper beschermt bijvoorbeeld alleen de randen. Er kunnen dus nog steeds krassen op je display ontstaan. Een screenprotector is dan ook altijd aan te raden. Of je een leren hoesje, siliconen hoesje of kunstof hoesje neemt, maakt voor je bescherming niet veel uit.