is het mogelijk om op andermans telefoon in te loggen met het spel "Farm Story" ?

Mijn vriend heeft mijn oude telefoon overgenomrn (galaxy s) maar hij krijgt ook mijn boerderij van farm story op de telefoon. Ondanks ik de telefoon twee keer leeg heb gehaald, fabrieksinstellingen weer terug heb gehaald en hij ingelogd is met zijn eigen gmail.
Kan je ergens uitloggen en met een ander account inloggen, zodat hij weer zijn eigen boerderij verder kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

nee je kan niet in of uit loggen maar je kan je boerderij wel emigreren naar een andere telefoon daarvoor kan je met dit email adres contact op nemen support@teamlava.com let op! wel in het Engels schrijven
als het goed is vragen ze om een code die ergens bij je farmstory instellingen zou moeten staan maar als het goed is leggen ze dit allemaal uit
mvg