Contact met wifi router valt vaak weg op mijn Samsung Galaxy Ace. Kan ik iets aan mijn instellingen doen?

Ik weet dat je de router kan resetten, maar ik weet ook dat je bijvoorbeeld de instellingen van je laptop kan veranderen zodat het contact goed blijft met de router. Nu heb ik al een DNS ingevuld bij geavanceerde wifi instellingen op mijn telefoon, maar dit werkt niet. Kan iemand mij heel duidelijk uitleggen wat ik het beste kan doen?

Toegevoegd na 3 dagen:
Helaas werkt niets wat ik aan tips heb gekregen! Jammer, maar ik denk dat ik binnenkort maar eens een andere telefoon ga proberen.... thanks voor jullie antwoorden!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Een ander kanaal voor de router kiezen..als er in je buurt veel routers op hetzelfde kanaal zitten kan je contact slecht zijn..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De goedkope wifi adaptor in jou samsung is heel zwak. Bij bijv. een iphone is deze heel sterk. Een repeater kopen zou een oplossing kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben op zoek geweest naar een repeater, maar waar ik woon (Curacao) helaas niet te vinden...