Onze vaste telefoon doet het niet goed meer? Weet iemand wat ik kan doen? Zie uitleg

Onze panasonic KX TG8011 (op het schermpje kon ik al hele lange tijd niks meer zien door waterschade, dit even ter informatie) doet het nu helemaal niet goed meer.. als ik iemand bel dan hoor ik wel een kiestoon en hij gaat ook wel over maar als diegene opneemt dan hoor ik niks en diegene die ik bel of diegene die belt hoort mij dan wel... Weet iemand hoe dit kan? Ikzelf ben bang dat mijn dochter em heeft gehad..

Toegevoegd na 3 minuten:
Resetten hielp niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas een nieuwe kopen :(

Het beste antwoord

kan aan vele dingen liggen. Elektronica heeft waterschade opgelopen en dan kunnen vele storingen optreden. Ook veel later. Telefoons zijn niet zo duur tegenwoordig, vaak goedkoper dan de manuren om te gaan storingzoeken. Helaas maar waar sorry