Vrijdag 28 september (morgen dus) de tijd is niet bekend voor mij maar de verkoopt in de apple store zelf begint om 8.00 's ochtends.
Dit zijn de prijzen
iPhone 5 16 GB: €659
iPhone 5 32 GB: €759
iPhone 5 64 GB: €859
Alleen die kunnen vanaf 1 oktober nog stijgen vanwege de nieuwe btw regeling die dan ingaat. Dus wees er snel bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Online kun je de phone bij diverse bedrijven bestellen (pre-order). Apple verkoopt er een onbekend aantal in de winkel en niet online. Het moet tenslotte wel een hype blijven... Daarna blijft het enige weken stil, en dan kun je er gewoon een gaan halen zonder twintig uur in de rij te moeten staan. Zelfde toestel. Zelfde prijs.
iPhone 5 is gearriveerd
28 september 2012 04.04

IPHONE 5
Hij is er

Bestel iPhone 5 vandaag nog bij de Apple Online Store en we bezorgen hem gratis bij je thuis.
Of breng een bezoek aan de Apple Real Store.
Daar helpen we je graag bij het kiezen van een abonnement en maken we je helemaal wegwijs zodat alles werkt voor je de winkel verlaat.

(Dit berichtje kreeg ik vannacht zelf op me iPhone-lijkt me zo duidelijk)