3G iPhone geüpdatet met iOS 6 maar mobiele data werkt niet meer, wie weet raad?

Hallo,

Ik heb op mijn iPhone 3GS iOS 6 gedownload. Maar mijn mobile data werkt niet. Ik heb een abonnement via simpel. Heeft altijd goed gewerkt. Ik heb handmatig een nieuwe carrier er op gezet. Maar mobiele data werkt niet. Ik heb dit ook met rabomobiel op een iPhone 4 gedaan en daar werkt het wel. Weet iemand een oplossing voor: iPhone 3GS, iOS 6, geen 3G.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

heb hetzelfde probleem
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb vandaag met simpel gebeld €6,00 kwijt aan bekisten en nog geen antwoord. Ben jij er al achter?