waarom kost de iphone 4s in de amerikaanse online apple store maar 99 dollar?

is hij dan nog niet simlockvrij ofzo. Heb er helemaal geen verstand van XD

Toegevoegd na 7 minuten:
http://store.apple.com/us/browse/home/shop_iphone/family/iphone/compare

onderaan staan de prijzen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
capthavoc
11 jaar geleden
linkje ;P ?????
het zal denk ik gewoon een bijbetaling zijn ?
bij een abbo in combi met phone ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://store.apple.com/us/browse/home/shop_iphone/family/iphone/iphone4s Gewoon een abbo dus.

Antwoorden (5)

Omdat hij zo verkocht wordt met een abonnement.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gevonden, er staat een 1tje boven die 99
dus kijk daarom even onderaan de pagina

Requires new two-year wireless service contract; sold separately to qualified customers. Credit check required; must be 18 or older.
tja alleen in amerika dus en voor amerikaanse klanten
capthavoc
11 jaar geleden
Het werkt hetzelfde als in Nederland. Bij een abonnement kan je een telefoon gratis of met bijbetaling krijgen. Kijk maar op dezelfde site en klik de simlock vrije versie maar eens aan. dan zit je meteen op de 500 dollar...... Dus effe verder kijken voor je een vraag stelt.... ;-)

Toegevoegd na 1 minuut:
Or get iPhone unlocked and contract-free
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is dan met een abbonemt waar apple mee samenwerkt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
voor hetzelfde bedrag kunt u iphone 4s kopen in de nederlands (met abonnement natuurlijk)