Kost het downloaden van een app eenmalig geld of wordt dit maandelijks van mijn rekening afgehaald?

Ik wil graag een app downloaden die €0,75 kost. Ik ben alleen benieuwd hoe de betaling in zijn werk gaat, ik heb namelijk nog nooit eerder een betaalde app gedownload. Ik heb een Blackberry Bold 9700.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
7.4K

Antwoorden (6)

Je vindt dit vast een flauw antwoord, maar dit moet je terug kunnen vinden in de voorwaarden van de betreffende app.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je betaald eenmalig. je kunt het zien als een game die je in de winkel koopt. 1x betalen en hij is van jou.

Een enkele game is wel maandelijks, maar dit staat dan duidelijk in de voorwaarden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een eenmalige betaling
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je bijvoorbeeld whatsapp koopt dan is het zeker eenmalig! Ook bij de updates hoef je niet opnieuw te betalen! Maar ik dacht dat spotify wel vaker is... Maar dat staat dus de voorwaarden ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vrijwel altijd moet je dan betalen met een creditcard.
Je drukt op 'kopen', dan gaat het scherm naar wat invoervelden (creditcard nummer, ccv code, wellicht nog wat info) en dan kan het downloaden beginnen.

Dan krijg je op je eerstvolgende maandafschrift keurig de kosten (nu dus 0.75) op je afschrift van je creditcard te zien.

(ter zijde: Dat houd in dat je je creditcard nummer dus over je telefoon gaat verzenden. Je moet zelf bepalen of je dat veilig vindt of niet. (Ik heb het zelf wel gedaan; ik bedoel er zijn miljoenen mensen die het doen...).

Met mijn eerste betaalde app dacht ik echt: damn, wil ik dit wel, straks geef ik 100 per maand uit, etc etc. Maar in de praktijk ben je er natuurlijk zelf bij wat je koopt. Koop ook niet elke dag nieuwe schoenen (behalve mijn vriendin als ze de kans krijgt :-) ).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Blackberry is volgensmij whatsapp wel per jaar 1 euro ofzo maar dat staat er dan goed vermeld. Verder zijn alle apps 1 malig betaling.