Als je simlock hebt moet je dan een abonoment nemen?

Als je simlock hebt moet je dan een abonoment nemen? Of hoeft dat niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (4)

Als je een simlock apparaat hebt werkt die alleen met de provider waar je die van hebt.
Je hoeft niet persee een abonnement te hebben maar zo krijg je hem wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook een mobiel kopen met prepaid kaart, je zit dan alleen vast aan de provider, maar je hoeft geen abonnement te nemen hoor! ook al zit er simlock op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook een prepaid kopen .
Of je kunt ook naar een onafhankelijke telefoonzaak die ook reparaties doen .
En daar halen ze de simlock eraf en kun je zelf jou provider kiezen .
Kosten ongeveer 15 € .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoals aangegeven eerder kun je de telefoon simlock vrij maken bij een winkel zoals de phonehouse, maar de provider waar hij vandaan komt kunnen je meestal een code geven na verloop van abonnement waarmee jij je telefoon kunt unlocken(of als hij verlengd wordt )