Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom geeft mijn telefoon continu aan dat hij aan het opladen is terwijl de lader niet is aangesloten?

Ik heb een samsung galaxy gio, en sinds ca. een maand doet mijn telefoon erg raar. Hij geeft namelijk continu aan dat hij aan het opladen is. Ook als de lader helemaal niet is aangesloten denkt de telefoon dat hij nog aan het laden is. Vaak is hierdoor mijn telefoon plotseling leeg, omdat ik het niet kan zien. Ook als ik mijn telefoon de hele nacht aan de lader heb gehangen doet hij het soms de volgende dag alsnog erg kort. De batterijduur is dus opeens ook erg verslechterd. Is het mijn telefoon die kapot is, of zou het probleem bij mijn batterij liggen? Zijn er meerdere mensen die dit probleem ook hebben gehad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik denk zelf dat het aan je baterij ligt.
Wat je kunt proberen is een back-up van je gegevens te maken en daarna je telefoon te resetten.
Als dit niet heeft geholpen zou ik er mee terug gaan naar de winkel en je probleem uitleggen.

Succes,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding