Ik kan geen sms meer versturen, nog wel ontvangen en kan ook gewoon nog bellen en gebeld worden.. kan iemand mij helpen??

Een hele tijd heb ik gewoon kunnen smsen.

Echter sinds 2 dagen geleden krijg ik telkens de melding: "Verzenden mislukt".

Ik heb zelf al gekeken of de sms centrale gegevens goed staan en ja dit is allemaal correct.

Ik heb een samsung galaxy gio met provider simpel.

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen! Want ik kan 1000 smsjes per maand sturen en daar wil ik dan wel gebruik van kunnen maken!!

Bovendien heb ik ook nog voldoende tegoed.

Heeft iemand een oplossing?

Heb ook iets gevonden van:

"Zet je uitvoer berichten op tekst", weet alleen niet waar ik dit kan vinden op mijn telefoon?

Groet,

Rick

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zekerweten dat de ontvanger een geldige nummer is ? ik heb het probleem ook wel eens gehad alleen bleek een instelling bij mijn contacten (android) niet goed ingesteld te zijn (dus hij probeerde een sms te verzenden naar een email adres )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe pas ik dit aan? Ik stuur het namelijk altijd naar een nummer.. dus dat is wel vreemd.

Antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk gaat het om een storing, die vaak na enkele dagen weer over is..
Neem anders contact op met de klantenservice van simpel..