kan ik na een 2jarig studentmobiel iphone abonnement overstappen op een sim only abonnement?

eerst dit

https://www.studentmobiel.nl/shop/abonnement_met_toestel/nieuw/288/tele2-smartmix-2-jaar/8665/apple-iphone-4s-16gb?TRANSID=844364656&_df=true&extras%5B2%5D=168&gsm_bundle_id=1702&internet=168&is_renewal=0&length=24&m4n_aid=20602&product_version_id=964&provider_id=22#bestelformulier

na de twee jaar dit

http://www.hollandsnieuwe.nl/sim_only?promoId=H_NGGP-Simonly&sourceId=H_GGP_Simonly&offerId=SimOnly&commType=CPC&payType=02&utm_source=SEA&utm_medium=Search&utm_term=GGSim&utm_content=CLC&utm_campaign=PROD_Simonly&gclid=CLfAyq6y_bECFUJItAodRVQAog

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dit kan prima. Elke iPhone is simlockvrij. Dit betekent dat als je ergens een abonnement neemt (of los koopt) kun je er een sim only abonnement van elke provider op zetten. Hou er wel rekening mee dat telefoons niet zo lang mee gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je abo afloopt mag je overstappen naar andere aanbieder. Ook vrij in keuze soort abo; dus sim only ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, als die beeindigd is en je geen new tel. Wilt nemen