In welke winkel kun je een batterij voor een gsm kopen?

Graag wil ik een nieuwe batterij kopen voor mijn Samsung Galaxy Apollo. Dit kan online, maar ik zou het graag in een winkel kopen zodat ik morgen meteen een nieuwe heb. Mijn vraag is: welke winkel verkoopt deze batterijen? Doet de Phone House dat bijvoorbeeld?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.5K

Het beste antwoord

Alle gsm-speciaalzaken (beetje grote) hebben die en misschien ook wel de Handyman.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, dat had ik inderdaad gevonden maar het gaat mij niet om een webwinkel maar om een winkel in de straat (bv The phone house). Bij de google resultaten zie ik uitsluitend webshops staan.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik heb er 1 gekocht bij Handyman, koste me toen €20,- voor een oude samsung telefoon. + voor minkukel.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
En voor het geval dat, Handyman heeft gewone winkels, is niet alleen online.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!