Mijn mobiel heeft geen usb instellingen hoe moet ik dan hem verbinden met mijn laptop?

Overal staat dat je usb instellingen hebt, dat is bij mij helaas een tegenvaller. Het is trouwens een samsung galaxy ace. ik heb al google geprobeerd en de handleiding.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Er is wel degelijk een USB aansluiting op uw toestel, deze zit onderaan waar u de oplader inplugt.
Op onderstaande link in bron kan u een handleiding downloaden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor alle duidelijkheid, die connector waar uw oplader ingaat IS de USB aansluiting, het is wel een mini-USB connectie.

Toegevoegd na 8 minuten:
Dat moet micro-USB zijn en niet mini-USB.
In uw handleiding noemt dat "Multifunctionele aansluiting"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het niet lukt met uw USB kan er iets fout zijn.
Probeer dan eens met Samsung Kies
http://samsung-kies.nl.softonic.com/
Normaal zou u ook via Bluetooth verbinding kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zit alleen op een gehackt/geroot Android toestel, je hoeft helemaal niks te veranderen aan je USB instellingen als je hem aan je pc wil hangen. Gewoon zorgen dat je de driver hebt geinstalleerd via een meegeleverde CD of via de Samsung site.
Mijn vriend heeft ook een galaxy ace en idd het is niet mogelijk de telefoon te koppelen met de pc. Als goed is heeft u bij de aanschaf een geheugenkaart adapter er bij gekregen. Uw geheugenkaart kunt u in deze adapter stoppen. Vervolgens stopt u de adapter in een cardreader.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nonsens. Als je windows gebruikt even de Kies-software van samsung downloaden en de telefoon aansluiten op je PC.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zit er dan een mmc adapter bij geleverd?
Zou kunnen van die software maar zonder die software is het dus niet mogelijk de mobiel met een pc te koppelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zonder driver is het ook niet mogelijk om welke printer dan ook aan je PC te koppelen (dat dit soms wel zo lijkt is omdat windows en vooral de nieuwere versies hordes drivers aan bord hebben, of deze via de updates erbij downloaden).
Ga naar deze site en download en installeer Kies http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP

Nu kan je zonder problemen je mobiel aan je pc hangen. De instellingen die jij zoekt krijg je alleen als je je mobiel geroot hebt, en dat heb je blijkbaar niet gedaan.