Kan ik, en zo ja hoe, een iPhone 3GS resetten zonder hem aan te zetten?

Ik heb een iPhone in het water laten vallen. Na vele pogingen in de rijst doet hij het nog steeds niet. Ik wil hem gaan verkopen op marktplaats, maar ik wil niet dat als iemand hem alsnog aan de praat krijgt hij mijn mail en andere persoonlijke gegevens kan inzien. Is er een manier om de iPhone te resetten zonder dat hij aan staat? Hij kan nl. niet aan. Het betreft een iPhone 3GS.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Er is geen enkele standaard manier om je telefoon te resetten zonder dat deze aan staat. Er zijn wel apps waarmee dit kan gebeuren op moment dat de telefoon wel aan staat.

Als je telefoon beveiligd was met een wachtwoord zal degene die de telefoon repareert de telefoon zelf ook wel resetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarom is er ook geen standaard manier.
Ik zou het even in de winkel vragen. Misschien bestaat er wel een manier als die opengeschroeft is, maar ga er maar niet van uit.