kan je een simkaart met blackberry internet gebruiken in een htc one x?

ik heb nu een t-mobile abonnement met blackberry internet en ik wil een HTC one x halen. kan ik de simkaart van de blackberry in de htc plaatsen en kan ik dan internetten met de htc? en gaat dat allemaal buiten mijn bundel of gewoon binnen? en moet ik nog iets veranderen aan mijn htc, de apn bijvoorbeeld, en hoe?

Gr,
I

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Als jouw HTC simlock vrij is, kun je er elke simkaart indoen. BlackBerry RIM-service is dan wel overbodig, je betaald dan voor iets dat je niet gebruikt. Als je dat er nog af kunt halen, zou ik dat laten doen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Heb je buiten die RIM-service nog gewoon een bepaald aantal MB internet maandelijks? Zo nee, moet dit er nog bij. Anders kun je alleen internetten als je Wi-Fi verbinding hebt, OF er komen kosten bij.