Wat te doen? Mijn HTC-Wildfire met android 2.2.1 crasht vaak en start daardoor soms automatisch opnieuw op.

Mijn HTC-Wildfire met Android 2.2.1 crasht vaak en start daardoor soms automatisch opnieuw op. Is heel erg vervelend en kan daardoor de telefoon niet optimaal benutten.

Ik heb een 2-jarig abonnement bij MTV-Mobile (onderdeel van HI. Heb nog 8 maanden te gaan met dit abonnement met bellen en onbeperkt internet. De telefoon is verzekerd voor €5,00 per maand.

Mijn vraag is daarom wat kan ik hier aan doen? En kan ik een nieuwe/vervangende telefoon eisen eventueel met wat bijbetaling (ingeval ik een andere telefoon zoals een S2 Samsung wil hebben) ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Misschien klinkt dit heel bod, maar je toestel is gewoon te traag. Waarschijnlijk heb je veel apps geïnstalleerd en na de software update is hij er niet sneller op geworden.

Ook de apps die tegenwoordig beschikbaar zijn in de market worden ook zwaarder en kunnen meer dan eerder. Daarom wordt je toestel langzamer.

Je kunt proberen je toestel een keer te resetten en je apps die je echt nodig hebt te installeren.

Zo wordt hij misschien iets soepeler.

De verzekering zal er niets aan kunnen doen. dit is veroudering van je toestel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt te maken met een systeem crash/ bootloop. Natuurlijk is je toestel niet de beste van de beste, maar hoord dit niet te doen. De oplossing is je toestel gewoon te updaten via een computerprogramma HTC SYNC. je zult geen persoonlijke gegevens verliezen en zou de toestel goed moeten werken. Werkt dit niet, dan kun je de toestel op fabrieksinstellingen te zetten via instellingen. Let op, al je gegevens gaan wel verloren.