ik heb wifi verbinding maar ik kan niet op internet, omdat ik geen beltegoed heb, hoe kan dat ?

ik ging de eerste dag enthousiast op twitter, en na een hele dag gaf die aan dat ik niet meer kon internetten omdat ik geen beltegoed meer had ? raar want ik had toch wel m'n wifi aan staan en had verbinding met thuis

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

De een staat los van de ander en vermoedelijk heb je dus niet voortdurend contact gehad met je wifi en dan spring de 3G internet in.

Toen je toestel geen wifi verbinding had, toen heeft 3g het overgenomen, duur grapje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat kan aan je abbo liggen
daar kan je instellen wat je wilt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor, dat staat los van Wi-Fi.
Het is verstandig om op het moment van wifi gebruik om dan 3G uit te schakelen. Dan loopt je bel tegoed niet leeg..,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer 3G uit te schakelen.