Kan ik met mijn Hi bel&sms 15 abonnement gewoon een iPhonr gebruiken?

Ik heb vorig jaar een Hi Bel&SMS 15 abonnement afgesloten en kreeg er een Samsung Galaxy Ace bij. Als ik nu los een nieuwe iPhone koop kan ik doe dan gewoon gebruiken met internet enzo van dat abonnement? Want ik heb gehoord dat je een speciaal iPhone abonnement moet hebben voor een iPhone zit daar dan verschil in?

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zit dus internet bijijm abbo. Kan ik die dan ook normaal op de iphone gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Zoals de persoon boven mij zei, is het inderdaad mogelijk. Het vervelende is wel (en daar moet je wel even op letten) is dat je een MicroSim-kaart bij Hi moet aanschaffen, wanneer je een iPhone 4(s) koopt. Vanaf de iPhone 4 wordt er namelijk gebruik gemaakt van MicroSim i.p.v. de 'gewone' sim. Ik heb dit zelf ook meegemaakt en bij mij is het gelukt. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat er speciaal is aan een iphone abonnement, is dat dat internet wat sneller gaat.. Ik heb een iphone.. Internet is prima, maar waar je dan op moet letten = Zit je niet snel aan het datalimiet? *ik moet dan dus bijbetalen, terwijl ik een gig heb. Als je slechts gehalveerd wordt in je snelheid.. Dan kan je het wel doen. En evt zelfs je internet verhogen.