ik heb 2 telefoons in huis, 1 beneden en 1 boven, maar hoe kan ik nou van beneden naar boven bellen of andersom?

het merk telefoon is profoon.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
5.1K

Antwoorden (4)

Volgens mij als deze op dezelfde lijn zitten, kan je gewoon opnemen en met elkaar praten. Zo ging het bij ons toch, hoe de telefoon te laten rinkelen heb we nooit kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Druk op toets C. In het geval dat beide handsets bij de telefoon zijn aangemeld, gaat nu direct de bel van de andere handset over. Zodra het opgeroepen toestel de oproep aanneemt kan je het interne gesprek voeren.
Amadea
11 jaar geleden
Intercom:
1. druk op toets C
2. 2 handsets in gebruik:
in het geval er 2 handsets aan uw
telefoon zijn aangemeld,
dan gaat nu direct de bel van
de andere handset over
3. zodra de opgeroepen handset
beantwoord, kunt u het intercomgesprek
voeren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
toets c is niet te vinden, wel r
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
c toch gevonden!
klik op int dat is 1 knopje dan moetje kijken of je op je telefoon staat int 1 of int 2 dan moet je kijken wat er op die van boven staat dat hoeft maar 1 x dan type je in int 2 of int 1 e dan bel je naar de andere telefoon