Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben het schermbeveiligingswachtwoord vergeten van mijn samsung galaxy txt, wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K
Amadea
11 jaar geleden
Sjonge, wat zijn jongelui vaak hun wachtwoord kwijt. Het lijkt wel of er onder hen meer geheugenverlies is dan onder de ouderen.... ;- )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goed hoor, zonder spaties!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

ik heb geen samsung, maar een iphone. maar kunt u deze samsung niet op de computer herstellen?, je kan altijd terug naar de winkel gaan. maar dan moet je wel kunnen bewijzen dat dit jouw samsung is...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een aantal keer fout doen achter elkaar tot hij blokkeert. Dan verschijnt er een knopje Wachtwoord vergeten of soortgelijk. Vervolgens kan je met je Gmail account je telefoon unlocken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zelf heb ik ook een samsung en was ik mijn patroon ook vergeten
ik deed hem zo vaak verkeerd totdat hij zei: Je hebt je patroon 5 keer verkeerd gedaan (zoiets) dan komt ergens in je scherm te staan: patroon vergeten?
dan klik je daarop en moet je je gmail account en wachtwoord invullen daarna unlock hij hem ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je een bestelt of gehaald in een winkel? Als je hem gehaald hebt moet je ff terug naar de winkel gaan en het probleem vertellen, dan kunnen ze dat denk ik wel oplossen al heb je m bestelt dan weet ik het ook niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding