Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb sinds één week een Samsung Galaxy S3. Krijg nu een melding dat ik al 75% van mijn internettegoed heb verbruikt. Weet iemand hoe dit komt?

Heb hiervoor een Galaxy S1 gehad. Denk dat de apps en zo continue blijven draaien. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten of hoe ik dus kan regelen dat mijn internettegoed niet zo snel op is?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik wil eigenlijk dat Whatsapp altijd aan staat. De rest mag dus eventueel uit. Tips???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
848

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, bovenin heb je een aantal icoontjes als jij van boven naar beneden een veeg over het scherm geeft. De eerst is Wifi, zet die aan zodat je meteen alle draadloze netwerken oppikt die voor jou beschikbaar zijn. Zet GPS uit en ook de knop met de twee pijltjes (mobiele gegevens) als je niet op internet hoeft en ook je aps niet gebruikt. Bij mij werkt het zo...

Toegevoegd na 19 uur:
Zet dan het synchroniseren uit bij iedere app die je gebruikt, behalve bij Whatsapp. Je doet dit door bij instellingen te kiezen voor account en synchronisatie-instellingen en hier de synchronisaties per app aan of uit te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Houd homeknop ingedrukt dan taakbeheer en dan ram geheugen wissen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding