hoe kun je foto's van een lg p990 optimus 2x speed op de computer zetten?

het gaat om zon 200 foto's dus als dat in een keer kan is dat wel prettiger
ook heb ik simpelweg de telefoon met de computer verbonden via een kabeltje en dan geeft de telefoon aan dat hij oplaad maar krijg ik toch totaal geen programmaatje of wat dan ook geopend. B.V.D

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

ik sluit de usb aan op lg en computer, dan via verkenner de gsm openen. Vervolgens zie je een aantal mappen verschijnen oa dcim en die klik ik open, foto's selecteren et voila. In mijn geval staan alle plaatjes op de externe micro sd kaart. Als het je niet lukt zou je de bestanden ook kunnen uploaden (wifi gebruiken) naar bijvoorbeeld een sita als we transfer of dropbox. Dan kan je ze op een andere willekeurige plek weer downloaden.