is het slecht om mijn telefoon de hele nacht opteladen?

ik heb gehoord dat het slecht is om je telefoon de hele nacht op te laden.
ik heb een samsung GALAXY ACE GT-S5830.
hij gaat best snel leeg en ik vind het dan wel handig om de telefoon s' nachts op te laden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Pieter2011
11 jaar geleden
Ik vind het wel vreemd dat je telefoon heet wordt! Mijn Galaxy schakelt na het opladen automatisch uit en wordt beslist niet warm.

Antwoorden (2)

Dat is geen probleem. De telefoon heeft een intelligent laadsysteem. Zodra hij vol is, stop hij automatisch met laden.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb het ooit 1 keer gedaan de volgende dag was de telefoon gloeiend heet ik heb hem toen opnieuw opgestart en was wel gewoon helemaal vol. maar toch heel erg bedankt nu weet ik in iedergeval zeker dat het geen kwaat kan.
Pieter2011
11 jaar geleden
Een "intelligent laadsysteem"...? Dat zou ook eens uitgevonden moeten worden voor dikke mensen!
er is helemaal niks slechts aan, niks, noppes, nada.