Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Als je via je toestel het nummer blokkeert wordt alleen wanneer deze persoon met nummer herkenning ingeschakeld direct doorgeschakeld naar je voicemail. Indien voicemail uitgeschakeld krijgt de persoon (afhankelijk van de provider) te horen dat je of, in gesprek bent, of niet bereikbaar bent.

Als je het nummer via je provider hebt laten blokkeren krijgt de persoon een "geen gehoor" toon.
Met daarachteraan de tekst. "het nummer dat u gebeld heeft is niet in gebruik. Controleer het nummer en kies opnieuw"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Diegene hoort dan dat je niet bereikbaar bent.

Toegevoegd na 14 minuten:
Kan eigenlijk wel van alles zijn.

1. Of hij zegt dat het nummer niet beschikbaar is.
2. Of hij zegt dat het nummer niet bereikbaar is.
3. Of je hoort gewoon niks.

Hangt denk ik af van je mobiel, netwerk ect.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij hoort diegene dan helemaal niks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uit ervaring heb ik altijd gehad dat diegene mij belde en het leek alsof ik in gesprek was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De beller wordt meteen doorgeschakeld naar je voice-mail.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je iemand hebt geblokkeerd op je telefoon, dan hoort die persoon meestal een voicemailbericht of helemaal niets als hij of zij je probeert te bellen. De precieze uitkomst kan echter verschillen per type telefoon en provider. Nog op zoek naar een provider? Bekijk dan Zeker.com waar je gemakkelijk telefoonabonnementen kunt vergelijken.
(Lees meer...)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding