wat word bedoelt met bijzondere nummers bij de alles in een reisbundel van vodafone?

een van de laatste regels is :
Bellen naar bijzondere buitenlandse nummers valt buiten deze bundel. Deze kosten worden apart in rekening gebracht.

wat word hier precies mee bedoelt?

http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/prepaid/vodafone_blox/op_reis/allesineen/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is een aanzienlijke kans dat een Vodafone klantenservicemedewerker hier wellicht meer van weet dan de meeste bezoekers van GV...

Het beste antwoord

dat zijn nummers, waar buiten het normale gesprekstarief extra voor betaald moet worden.