Heb een iphone 4 8 gb, teruggezet van ios6 2e beta naar 5.1.1. Nu krijg ik alleen ronddraaiend tandwiel zegmaar en daarna apple icoontje. Iemand idee?

Daarna herhaalt het hele proces zich weer, het toestel is net nieuw. Wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ios 5.1.1. gedownload via een website, wel gecontroleerd en heel het proces

Antwoorden (1)

Je kan je iPhone herstellen met itunes, maar dan zul je wel al je bestanden kwijtraken als je geen reservekopie had
Stap 1: verbind je iPhone met de computer
Stap 2: zet je iPhone in DFU mode
Stap 3: start itunes op, itunes zal aangeven dat de iPhone moet worden hersteld. Doe dat
En als alles klaar is zul je een iPhone met ios 5.1.1 hebben.