Mijn mobiele telefoon ging gisteren kapot. Ik ben totaal onthand....Hoe haal ik al mijn telefoonnummers terug??

Op de simkaart had ik mijn telefoonnummers niet opgeslagen, dat was geen optie bij deze telefoon. Dus stonden ze in het toestel. Verder had ik allerlei inlogcodes opgeslagen in mijn mobieltje. Die ben ik nu dus ook kwijt. Ik hoef mijn telefoon niet persé weer aan de praat te hebben, ding was sowieso al óp na pak hem beet 7 jaar intensief gebruik. Maar ik zou zo graag de gegevens terughalen. Iemand een idee hoe je dat aanpakt? Mannetje? Maar welk mannetje dan?

Het gaat overigens om de Sony Ericsson k800i.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is de telefoon echt helemaal dood?
En weet je zeker dat de sim kaart geen gegevens bevat?
Ritsuka
11 jaar geleden
Oei, vervelend. Daarom heb ik alle nummers in mijn gsm op papier gezet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, het schermpje licht op bij aanzetten, wit, en blijft wit.
Inderdaad, good old paper zou ik moeten hebben....vertrouwd, in plaats van technologie...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en nooit aan gedacht om eens een backup te maken van je _belangrijke_ gegevens?
(Je PC gaat op een dag ook stuk, heb je al eens bedacht wat je dan allemaal kwijt bent?)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@adriek : goed idee, maar HOE maak je een back-up van je computer, die gegevens (mail, gv) kan je toch gewoon openen op een andere computer ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, is inderdaad goede tip, heb ik overigens wel al gedaan. Al mijn documenten en foto's staan al op een usb. Maar moet ik eigenlijk ook weer bijwerken. Maar bij mobieltje wist ik niet hoe, behalve gewoon good old paper zoals gezegd, en daar was ik dan net weer te lui voor....

Antwoorden (1)

Je hebt een risico gelopen door belangrijke gegevens op een 7 jaar oud toestel te zetten en nu moet je helaas betalen.

Hoe is de telefoon precies kapot gegaan? Hield hij er ineens mee op? is ie gevallen?

De meeste telefoonzaken (sowieso the phone house) kan gegevens van je telefoon halen en op een usb stick zetten (die je uiteraard dient te betalen)

Of dat lukt met een kapotte telefoon weet ik niet, maar dit zou maar zo eens je laatste redmiddel kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga dat proberen. Dank voor de tip.