Hoelang duurt het voordat ik nu kan bellen met Simpel?

Ik heb op MijnSimpel.nl mijn simkaart geactiveerd. Hoe lang duurt het nog voordat ik kan bellen en sms'en? Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Toen ik dat had gedaan was het binnen een uur, ik neem aan dat het nog hetzelfde is!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het vanochtend om 11 uur geactiveerd en ik kan nog steeds niet bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is heel vreemd, het beste kun je dan op mijnsimpel een mailtje sturen of als je nog een andere tel. hebt bellen maar dat kan helaas pas morgen!