Scherm reparateur heeft me iphonekappot gemaakt, Heb ik rechten?

Ik heb mijn iPhone naar Wapoweb gebracht,
Daar hebben ze mijn iPhone kapot gemaakt (hij wil niet meer aan)

Hij zou het lcd en het scherm repareren.
Maar nu wild de iPhone niet meer aan!

En de man zecht dat ik wel voor het scherm moet betalen?

Heb ik rechten?
Moet ik betalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

U kunt de reparateur schriftelijk aansprakelijk stellen . Bedenk dat u aan moet tonen dat de telefoon nog functioneerde voor u hem ter reparatie aanbood. Mbt de kosten van het scherm , hoe weet u of het scherm functioneert als de telefoon niet functioneert ? De reparateur zal eerst aan moeten tonen dat de reparatie is gelukt. U heeft zeker rechten en de reparateur plichten . U kunt ook even googlen op consuwijzer.nl . Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet 2 dingen hebben. 1) een offerte voordat je accoord gaf om het te laten repareren. 2) op de offerte moet staan dat je iphone wordt gerepareerd en wat daar de kosten van zijn. Niet alleen het scherm vervangen. Dan komt logica en zal je volledig in je recht staan: Niemand gaat een iphone scherm laten vervangen als die niet werkt. Ik ken de wapoWeb niet, maar ook zij hebben plichten. Dat je rechten hebt, dat zeker!