Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

samsung S II problemen na upgrade android-versie 4.0.3 model GT-19100. wie heeft nu ook problemen en wat hier aan te doen?

na dat ik een upgrade kon doen via kies van samsung is de ellende begonnen. mijn provider is T-mobile voor de duidelijkheid. hij loopt iedere keer vast als ik hem aan de pc aansluit en gaat uit zijn eigen tap en talk opstarten. een app die geïntegreerd in de telefoon van samsung zelf. deze is ook niet te verwijderen. weet iemand wat hier aan te doen is. hoor het graag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb hetzelfde probleem, loopt steeds vast, uit het niets valt die uit, dan is de batterij leeg als je hem net van de lader hebt, en ga zo maar door.
Las op internet dat het afgeraden werd hem te downloaden( mooi te laat), en het advies was om of zelf via internet ofdan naar je telwinkel te gaan, en daar zetten ze voor je de 2.3 er weer op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

heb soortgelijke problemen na die update.
Ben er mee terug gegaan naar de winkel waar ik hem kocht en zij hebben hem voor mij gereset (Of hoe heet dat in de tel. wereld)

helaas heeft het niks geholpen. Deze nieuwe update is een soort beta versie. Ze hebben hem gelanceerd en wanneer mensen hem gebruiken komen ze fouten tegen, deze fouten worden gerapporteerd en uiteindelijk zal de ontwerper een nieuwe versie maken (of voor de "oude" een update maken) zodat de bugs weg zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding